Приветствую Вас, Гость

Нагороди                                                                     Фото

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА УЧАСНИКА КОНКУРСУ

«УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2014»

Мартинов  Володимир   Леонідович

             

І. Загальні відомості

Громадянство України

Громадянин України

Населений пункт

м. Луганськ

Дата народження (день, місяць, рік)

 1972р.

Місце народження

м. Соледар.

Артемівський район

Донецької області

Адреса особистого сайту, блогу та ін., де можна познайомитись з учасником та опублікованими  матеріалами (якщо є)

 З матеріалами можна ознайомитися на шкільному сайті в розділі «Приёмная директора».

Адреса шкільного сайту в Інтернеті (якщо є)

http://lugansksh45ucoz.ua

ІІ. Робота

Місце роботи (найменування освітнього закладу відповідно до статуту)

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЛУГАНСЬКА СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 45»

Посада

директор

Предмети, які викладає

Біологія, хімія

Класне керівництво (у даний час, у якому класі)

-

Загальний педагогічний та трудовий стаж (повних років на момент заповнення картки)

20 років

Кваліфікаційна категорія

Вища, учитель-методист

Відомості про досягнення учнів

 

Відомості про друк у педагогічній пресі

Журнал «Дефектолог» №11, 2008р. Науково-методична робота з класами інтенсивної педагогічної корекції та допоміжної школи. Видавництво «Шкільний світ».

Газета «Освiта», листопад 2013

Почесні звання та нагороди (найменування та дата отримання)

  • Почесний диплом МОН України, НАПН України за активну роботу з упровадження педагогічних інновацій у навчально-виховний процес, 2013р.;
  • Почесна грамота Департаменту освіти та молоді Луганської міської ради за високий професіоналізм, творчу самовіддану працю, інноваційний підхід щодо розвитку особистості дитини, 2013 р.;
  • Грамота ЛНУ ім. Шевченка за вагомі досягнення у професійній діяльності, значний внесок у розвиток наукового потенціалу Інституту педагогіки і психології ДЗ «Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2012 р.;
  • Почесна грамота Виконавчого комітету Луганської міської ради за високий професіоналізм та особистий внесок у розвиток освіти міста, 2012р.;
  • Подяка КЗ «Луганський методичний центр» за активну участь у науково-методичній роботі та плідну співпрацю, 2012 р.;
  • Подяка Луганського міського голови за творчі успіхи у справі навчання й виховання підростаючого покоління, 2011 р.;
  • Грамота ДЗ «Луганський національний  університет імені Тараса Шевченка», за значний особистий внесок у підготовку педагогічних кадрів, 2010 р.;
  • Грамота Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів за багаторічну та плідну працю в загальноосвітній та культурно-виховній роботі осіб з обмеженими фізичними можливостями, та вирішення їх соціальних проблем, 2008 р.

 Місця та строки роботи за останні 10 років

1993-2005 КЗ «Луганська середня загальноосвітня  

                 школа І-ІІІ ступенів №38» - вчитель (5 років),

                 заступник директора (7 років).

2005-2013 КЗ ЛСЗШ №45 – директор.

Викладацька діяльність за сумісництвом (місце роботи та посада)

Вчитель біології та хімії КЗ ЛСЗШ №45,

викладач ЛОІППО, кафедра управління осітою.

ІІІ. Освіта

Найменування та рік закінчення професійної освіти

Луганський державний педагогічний інститут Східноукраїнського національного університету.1994р.

Спеціальність, кваліфікація за дипломом

Біологія та хімія, вчитель біології та хімії

Додаткова професійна освіта за останні три роки (найменування освітніх програм, курсів, стажування і т.п., місця та строки їх отримання)

  • Курси вчителів корекційно-розвивального навчання, ЛОІППО, 2013 р.;
  • Участь у парламентських слуханнях щодо перспектив розвитку сучасної української освіти, жовтень 2013 р.;
  • Всеукраїнський науково-практичний семінар «Актуальні питання корекції та реабілітації осіб  з особливими освітніми потребами», 2012 р.;
  • Курси директорів шкіл, ЛОІППО, 2011рік.
  • Курси «Інноваційні технології навчання та виховання» Інститут післядипломної освіти ДЗ «ЛНУ ім. Шевченка»;
  • ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-медико-педагогічний супровід соціалізації осіб з особливими освітніми потребами», 2011 р.;
  • IV Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід соціалізації осіб з особливими освітніми потребами в сучасних умовах розвитку суспільства», 2010 р.;
  • Участь у засіданні Ради з питань освіти інвалідів при МОН та Мінпраці України в форматі науково-практичної конференції «Розвиток системи інклюзивної освітив Україні», 2010 р.;
  • Проект «Рівний доступ до якісної освіти в Україні», програма навчання директорів шкіл, 2009 р.;
  • І Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми корекційної педагогіки та психології», 2008 р.

 

Знання іноземної мови (указати рівень володіння)

Англійська (зі словником)

Вчений ступінь

-

Назва дисертаційної роботи (робіт)

-

Основні публікації (у т.ч. брошури, книги)

Розвиток системи інклюзивної освіти в Україні. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 26 листопада 2010. Видавництво Київ-Донецьк 2011.

 

IV. Громадська діяльність

Участь у роботі громадських організацій (найменування, напрям діяльності, дата вступу)

Проект «Школа рівних можливостей», 2012 р.

Участь у діяльності управлінської (шкільної) ради

Так, згідно Статуту школи

Участь в реалізації районних, обласних, державних проектах (указати статус участі)

- Комунальний заклад «Луганська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 45» - експериментальний навчальний заклад регіонального рівня.

- Міжнародний (Польща – Україна) проект  «Школьная академия предпринимательства» 2012-2013 роки.

V. Дозвілля

Хобі

Ландшафтний дизайн

Спортивні захоплення та досягнення

Волейбол

Сценічні таланти

-

VІ. Контакти

Робоча адреса з поштовим індексом

вул.Гєологічєская б. 2,  м. Луганськ, 91029

Домашня адреса з індексом

 

Робочий телефон з міжміським кодом

(0642) 65-02-73

Домашній телефон з міжміським кодом

-

Мобільний телефон

 

Факс з міжміським кодом

(0642) 65-02-74

Робоча електронна пошта

 lugansksh45@mail.ru

Особиста електронна пошта

 lugansksh45@mail.ru

VІІ. Документи

Паспорт(серія, №, ким і коли виданий)

 

ІПН (індивідуальний податковий номер)

 

VІІІ. Професійні цінності

Професійне кредо учасника

Чтобы вести людей за собой, иди за ними. 
Лао Цзы, китайский философ

Чим приваблює робота в школі

Робота вчителя творча та відповідальна, тому що учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.

У чому, на думку учасника, складається місія переможця конкурсу «Учитель року»

Перемога – це реальна оцінка досягнень. Після перемоги життя не закінчується, а це означає, що треба знову боротися і знову перемагати і так постійно.

ІХ. Додатки

Добірка кольорових фотографій:

  • Портрет 9 х 13 см;
  • Жанрова (з уроку, позакласного заходу, педагогічної наради та ін.)
  • Додаткові жанрові фотографії

     (не більше 5)

Подаються на ком пакт-диску

Відомості про учасника не розкриті попередніми розділами картки (не більше 500 слів)

Депутат Артемівської районної у місті Луганську ради

Авторські статті та розробки учасника, які б він хотів опублікувати в засобах масової інформації

Участь у міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2014»

 

 

 

      Директор школи… Посада чи покликання? Звичайно, посада, на яку я був призначений  01 лютого 2005р.Це призначення стало для мене своєрідним викликом долі, що відкриває нові горизонти у моїй педагогічній діяльності. У свої 32 роки я відчув, що відбувається щось грандіозне у моєму житті, що доля дає мені шанс – створити школу, про яку мріяв, школу, де всім буде комфортно – і учням, і вчителям; школу, яка будується на любові до дітей, на доброті, на довірі та відвертості; школу, де кожна людина, з одного боку, повинна зберегти неповторність своєї особистості, з іншого - почуття єднання з усім сущим, коли чужа радість стає твоєю радістю і чужий біль стає твоїм болем; школу, розумну за змістом, а ще таку, що прагне до постійного оновлення і досконалості. Для цього насамперед необхідно було чітко визначити свої світоглядні позиції і починати діяти, створювати свій шкільний світ, бо в будь-якій діяльності найголовніше - це прагнути до мети, йти за своєю мрією, і чим ясніше представлена мета, тим легше її втілити. Я повинен стати насправді СУЧАСНИМ директором школи, а саме:

  • сучасний директор школи - це ділова людина, компетентний і грамотний фахівець, що володіє навичками управління в освіті, новатор. Яскрава, цікава, «просунута», діяльна особистість, що вміє вести за собою колег;
  • сучасний директор школи - це творча особистість, здатна переборювати стереотипи та знаходити нетрадиційні шляхи вирішення завдань, що постали перед школою, створювати та використовувати інноваційні управлінські технології;
  • сучасний директор школи - це людина, яка постійно працює над собою, над своїми професійними й особистісними якостями, щиро та глибоко вірить у свої можливості;
  • сучасний директор школи - це стратег, що бачить перспективу розвитку свого закладу на кілька років наперед, виходячи з наявних  соціальних умов і ресурсів;
  • сучасний директор школи - це носій організаційних змін, що виробляє нові підходи до вирішення проблем, пропагує нові цінності серед колективу, одержимий ідеєю, готовий долати задля її втілення в життя тривалі труднощі;
  • сучасний директор школи - це лідер, який прагне не наказувати, а вислуховувати колег, психологічно налаштований на схвалення пропозицій, який сам є ентузіастом і готовий підтримувати ентузіастів.

Саме такими якостями повинен володіти керівник сучасної школи, яка, реалізуючи актуальні запити суспільства, зобов’язана навчити дітей будувати стосунки з однолітками та дорослими, з рідними та чужими людьми, виховувати успішну особистість, яка знайде себе в творчій діяльності, навчиться працювати й відпочивати, любити сім'ю та Батьківщину. Я розумів, що працюючи наодинці, не зможу досягнути цієї мети. Потрібні люди, які в тебе вірять, які будуть тобі допомагати, йти поруч з тобою, пліч-о-пліч, щоб була команда, яка тобі довіряє. Саме таку команду  однодумців я знайшов у школі №45. Ми росли разом – я і мої колеги - вчителі. Як результат - наші досягнення за останні п’ять років: учитель біології та хімії, учитель вищої кваліфікаційної категорії Графова О.М. стала переможцем міського етапу конкурсу «Учитель року-2008», вчитель трудового навчання, вчитель вищої кваліфікаційної категорії Комарова О.Ю. - учасник Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2010», у 2011р. учитель фізичної культури Скрипнікова О.В. стала призером  обласного  Конкурсу на кращий інноваційний урок фізичної культури, класний керівник 8-А кл. Іваненко Л.М. - переможець міського конкурсу «Кращий класний керівник» (2012), агітбригада вчителів нашої школи стала переможцем обласного конкурсу. …Але найголовніший успіх учителя – це успіх його вихованців. І сьогодні ми пишаємось перемогами наших учнів: Іванов В. – володар Золотого сертифікату, який отримав  за перемогу у Всеукраїнському конкурсі правових ідей «Право в умовах глобалізації очима дітей», Шлапак Б. – отримав Золотий сертифікат за перемогу у Всеукраїнській грі «Геліантус – природознавство для дорослих», у минулому 2012-2013 н.р. призерами ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з предметів стали Зайцева А. (хімія, екологія), Іваненко К. (хімія), Борисова О. (екологія), Пефтієва А. (обслуговуюча праця), Рубель Н.; Борисова О. та Зайцева А. зайняли ІІ та ІІІ місце у ІІІ (обласному) етапі олімпіади з екології. Команда Луганської області, сформована з учнів 45-ої школи, у січні 2014р. отримала Диплом ІІ ступеня за перемогу в демонстраційній олімпіаді Зимової природничої школи «Геліантус - дружнє коло». Наші учні дуже талановиті, це підтверджує велика кількість перемог  у конкурсах естетичного напрямку: Розбаєва Ю. та Плюшкіна В. – дипломанти обласного конкурсу «Обдарована молодь», Полтавська О. – золотий призер обласного конкурсу малюнків «Страхування очима дітей», хореографічний колектив школи зайняв ІІ місце у міському фестивалі «Зірки над Луганськом» тощо.

З першим успіхом, з першими перемогами я відчував, що, дійсно, мрії здійснюються. В моїй школі працюють педагоги, які спроможні зробити учня самостійною, відповідальною, стійкою до життєвих випробувань людиною.

       Але до певного моменту я не відчував задоволення в повній мірі. В нашій школі вже було організовано навчання дітей з особливими освітніми потребами, дітей -інвалідів. Ми будували систему освіти  таких дітей в окремих класах, виходячи з того, що всі вони мають різні стартові умови та можливості для розвитку. Навчання дітей-інвалідів – одна з головних проблем сучасної зарубіжної  та української освіти. Частіше за медичними висновками ці діти не можуть відвідувати масову школу, вони навчаються індивідуально. Колись Яну Амосу Коменському поставили запитання: "Чи можна  навчати  інвалідів, яким через фізичні вади в повній  мірі не можна прищепити знання?". Великий педагог відповів: "З процесу  освіти  не можна виключити нікого, крім нелюдини." Саме ці слова великого педагога були поштовхом до мрії - створити «школу рівних можливостей», в якій поряд з фізично здоровими  дітьми будуть навчатися діти з вадами здоров’я, де кожен  учень отримає можливість не тільки здобувати знання, а й розвивати свої здібності, реалізовувати свої можливості, бо якими б не були фізичні та психічні обмеження, у дитини завжди є резерви розвитку, використання яких може суттєво поліпшити якість її життя. Втілення цієї мрії- прийняття рішення про початок експериментальної роботи  за   темою «Адаптація та соціалізація дітей з вадами психічного розвитку у масову школу на засадах інтегративного підходу». Це дало можливість створити модель навчального закладу, в якому як рівноправні функціонують класи масової школи, окремі класи для дітей з затримкою психічного розвитку, класи допоміжної школи для учнів з вадами психічного розвитку. За перші роки експериментальної роботи модель спільного навчання дітей було створено, за кілька років апробовано і практично доказано про можливість інтегрованого навчання дітей в стінах одного закладу.

В ході експерименту ми мали на меті вирішення наступних завдань:

  • забезпечення права дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, на здобуття  певного освітнього рівня загальної середньої освіти шляхом спеціально організованого навчально-виховного процесу в комплексі з корекційно-розвивальною  роботою, соціальною  реабілітацією;
  • розвиток природних здібностей і обдарувань учнів, здійснення їх допрофесійної та професійної підготовки;
  • забезпечення у процесі навчання й виховання системного кваліфікованого психолого-медико-педагогічного супроводу з урахуванням стану здоров’я, особливостей психофізичного розвитку учнів;
  • здійснення соціально-педагогічного патронату батькам (особам, які їх замінюють) з метою забезпечення їх активної участі в комплексній навчально-виховній, корекційно-розвивальній роботі.

    Для експериментального дослідження можливостей навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в загальноосвітньому шкільному просторі змінена мережа класів. Сьогодні  у структурі  школи:  10 класів (265 учнів) масової школи (один з них –  інклюзивний) та 6 класів (53 учня) для дітей з особливимиосвітніми потребами.       

Успіх експериментальної роботи у навчальному закладі насамперед залежить від керівника школи. Саме директор повинен  чітко усвідомлювати практичну значущість інноваційної діяльності школи,  здійснювати організацію проведення експерименту, мобілізуючи членів педагогічного колективу  на високі досягнення у вибраному  напрямку роботи. В управлінській діяльності як керівник експериментального закладу я вирішую задачі:

  • планування спільної діяльності з установами, які здійснюють наукове керівництво експериментальною роботою;
  • обговорення та прийняття інноваційної моделі навчання та виховання учнів з вадами психічного розвитку;
  • модернізація управлінської діяльності на засадах планово-прогностичної діяльності;
  • забезпечення постійного цілеспрямованого підвищення професійної компетентності та кваліфікації педагогічних працівників;
  • порівняння традиційної та інноваційної системи навчально-виховного процесу в умовах експерименту;
  • складання планів інноваційної діяльності навчального закладу на подальший період та ін.

Окрім цього були подолані проблеми, які виникли на шляху запровадження інтегрованого навчання:

  • отримано дозвіл сесії Луганської міської ради на відкриття  інтегрованих класів;
  • для дітей з вадами психофізичного розвитку створено умови для  денного перебування у школі (відкрито додатково 6 груп  подовженого дня);
  • отримано фінансування з міського бюджету для організації триразового гарячого харчування;
  • внесено зміни до нормативно-розпорядчих документів

школи (зміна Статуту, штатного розпису, колективного договору між директором школи та профспілковим комітетом, внесено зміни до Правил внутрішнього розпорядку та до режиму роботи).

Для реалізації експерименту 98% вчителів школи пройшли курси підвищення кваліфікації  корекційно-розвивального навчання за проблемою «Інтегрований підхід до освіти дітей, які навчаються у корекційних класах» на базі ЛОІППО і здобули спеціальність «учитель-дефектолог». Такі ж курси пройшов і я, бо директор – «учитель учителів» - завжди повинен йти попереду, вести за собою, тому я з початку експерименту почав  викладати у класах для дітей з особливими освітніми потребами.

«Якщо ви хочете бути хорошим директором, прагніть передусім бути хорошим педагогом, гарним вихователем дітей», - писав В.О. Сухомлинський. Я вважаю, що найголовніша місія директора  школи – бути СПРАВЖНІМ ПЕДАГОГОМ, для якого на першому місці передусім стоять любов та повага до учня. Не гіпотетична любов до вікової групи «від 6 до 18», а до конкретної дитини, з якою працюєш. І я дійсно відчуваю не тільки співчуття до дітей з особливими освітніми потребами, а й любов, бо тільки так можна працювати з особливою дитиною.

Якість навчально-виховного процесу значною мірою визначається тим, наскільки враховуються й реалізуються потенційні можливості навчання та розвитку кожної дитини, її індивідуальні особливості. Тільки пізнавши сутність дитини, відчувши її готовність йти на контакт, вивчивши її можливості і намітивши її індивідуальну траєкторію навчання і виховання, вчитель має право на виконання своєї місії - озброїти дитину необхідними знаннями, уміннями і навичками, необхідними  в самореалізації у світі, який її оточує.

Розумово відсталі – специфічна категорія учнів, тому фізична й психологічна готовність учителя до роботи з такими дітьми найважливіша. Психологічна готовність передбачає людяність, доброзичливість, гуманне ставлення до учнів, позитивне ставлення до роботи, бажання працювати, толерантність, доброту.

А ще ми повинні навчити дитину вірити в добро,справедливість. На мою думку, це найголовніша місія вчителя XXI століття.

Для повної соціальної адаптації дітей з психофізичними вадами, формування  їхньої морально-правової свідомості й відповідної соціальної поведінки створена система позакласних заходів. Ці  діти  приймають активну участь у позакласних заходах, міських конкурсах: чотири роки поспіль наші учні ставали переможцями обласного конкурсу «Голуб надії», в 2012 р. зайняли призове місце у міському турі конкурсу «Зимові фантазії», приймали участь у міському концерті-акції «Добрий день» та інші.

Урахування та реалізація нормативно-правового, науково-методичного забезпечення змісту навчально-виховного процесу, використання сучасних підходів до навчання, створення найсприятливішого психологічного мікроклімату на уроці забезпечують ефективність навчання й успішність соціалізації дітей з особливими освітніми потребами.

 Виховання й закріплення необхідних моральних якостей в учнів з особливими освітніми потребами допомагає їм успішно увійти в трудове життя, виконувати громадську корисну практичну роботу в сім’ї та на виробництві.

 Реалізація прав на освіту дітей із особливими освітніми потребами розглядається як одне з найважливіших завдань державної політики в галузі освіти. Однією з форм навчання дітей з особливими освітніми потребами є нова, але визнана в багатьох країнах світу інклюзивна форма освіти, яка забезпечує безумовне право кожної дитини навчатися в загальноосвітньому закладі за місцем проживання з забезпеченням усіх необхідних для цього умов. Ураховуючи особливості реконструювання системи спеціальної освіти на демократичних засадах, механізмів для вільного вибору форм навчання дітей, рівня та діапазону освітніх потреб, я звернувся до управління освіти Луганської міської ради з пропозицією  відкрити  10-й клас з інклюзивним навчанням і отримав підтримку та дозвіл  на відкриття такого класу. 

  Таким чином,  з вересня  2013/2014 н.р.  у школі було організовано 10-й клас з інклюзивним навчанням, в якому навчаються 19 учнів з типовим розвитком та 2 учня з психофізичними вадами.

 Навчання учнів з психофізичними вадами  в умовах загальноосвітнього класу направлено перш за все на формування віри в свої власні сили і можливості, бо успіх у навчанні є основою успіху у подальшому повсякденному житті.  Період адаптації учнів з психофізичними вадами у загальноосвітньому класі проходить не дуже важко, тому що діти починають навчатися в новому класі, але ж в тій самій школі і з учнями, з якими спілкувалися під час позакласних заходів, та на перервах, та з учителями, які раніше працювали з цими дітьми.

 Учні з особливими освітніми потребами приймають активну участь у позакласній роботі. Всім класом десятикласники здобули перемогу у шкільному туристичному зльоті «Золота осінь», випускають стіннівки, працюють під час трудових та екологічних десантів.

Позитивний приклад соціальної поведінки учнів з типовим розвитком  сприяє формуванню системи морально-правової свідомості та соціальної поведінки розумово відсталих дітей.  При інклюзивному підході виграють всі учні, оскільки навчання поряд з дітьми з особливими освітніми потребами формує вміння жити у згоді серед різних, так не схожих один на одного людей, поважати оточуючих та бути готовими прийти на допомогу всім, хто потребує цього. Сучасне суспільство неможливо без активного залучення всіх своїх членів у різні види діяльності, поваги до прав і свобод кожної окремої людини, свободи і рівноправності.

    Інклюзивна освіта – перший крок до визнання ціннісної значимості і поваги до особистості кожної дитини, прийняття її індивідуальності й неповторності, забезпечення необхідних гарантій безпеки, свободи та рівноправності.

    За останній час кількість дітей з розумовими вадами зростає, і не тільки в Україні, а й в інших країнах. Тому досвід роботи нашого педагогічного колективу з дітьми, що мають психофізичні особливості, не тільки дуже цікавий, а й актуальний.Дуже приємно було зустрічати у

 нашій школі  учасницю міжнародного проекту  «Учителя без  кордонів» Тетяну Еското (США), випускницю  Луганської  середньої школи №45 1988р., яка має досвід  роботи у Данії та Америці з дітьми, що потребують корекції фізичного та розумового розвитку. Під час візиту Тетяна ознайомилась з основними напрямками експериментальної роботи, відвідала уроки в класах для дітей з особливими освітніми потребами, зробила відеозйомку виховних заходів. Про досвід роботи учителів КЗ ЛСЗШ №45 з дітьми з психофізичними вадами Тетяна розповіла у своєму творчому звіті, і це зацікавило наших американських колег. А через деякий час увесь педагогічний колектив і  11 учителів особисто отримали сертифікати учасників програми «FBLA».

Візит Голови Всеукраїнського Фонду «Добра і Надії» Довженко Валентини Іванівни відбувся напередодні яскравого свята – Дня святого Миколая. Валентина Іванівна подарувала комп’ютерний слухо-мовленевий тренажер «Жива мова», дуже необхідний для дітей з психофізичними порушеннями, тому що більшість з них мають і мовні порушення. Ми періодично зустрічаємо в нашій школі Радника Міністерства освіти і науки України, президента ВГО НТІ «Інститут соціальної політики», професора НПУ імені М.П. Драгоманова Шевцова А.Г.

Наш педколектив активно приймає участь у всеукраїнських та міжнародних,  обласних та міських заходах, присвячених  проблемам корекційної педагогіки: у листопаді 2010 р. я приймав участь в Засіданні Ради з питань освіти інвалідів при МОН та Мінпраці в форматі науково-практичної конференції «Розвиток системи інклюзивної освіти в Україні: поточний стан та регіональні перспективи», що проходила у м. Донецьк; у жовтні 2011р. доповідав про досвід роботи  на ІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Психолого-педагогічний супровід соціалізації осіб з особливими освітніми потребами в сучасних умовах розвитку суспільства»; у квітні 2012 р. приймав участь у Всеукраїнському науково-практичному семінарі «Актуальні питання корекції та реабілітації осіб з особливими освітніми потребами», у жовтні 2013р. був учасником Парламентських слухань у місті Київ, де розглядалося питання інклюзивної освіти; досвід з експериментальної роботи школи було презентовано на  ІV Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти» (лютий 2013 року).

Підтвердження тому, що досвід з експериментальної роботи важливий і вагомий, є чисельні грамоти і нагороди. Наші останні нагороди:

 - за участь у Міжнародній виставці “Сучасні заклади освіти-2013» організатори виставки - Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України та Національна академія педагогічних наук України - нагородили директора школи Мартинова В.Л. Почесним дипломом за активну роботу з упровадження педагогічних інновацій у навчально-виховний процес, колектив школи отримав Диплом за вагомий внесок у розвиток національної освіти;

- за сумлінну працю, досягнуті успіхи у справі навчання та виховання дітей з обмеженими фізичними можливостями педагогічний колектив КЗ ЛСЗШ №45 нагороджений Почесною грамотою управління освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації;

- директор школи та педагогічний колектив школи отримав Подяку Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти за плідну співпрацю з інститутом щодо розробки та впровадження змісту, технологій і методик інклюзивної освіти;

- за плідну, сумлінну працю, за підтримку в реалізації та виконанні загальноосвітніх програм з навчання дітей та молоді з обмеженими фізичними можливостями, за активну співпрацю школа нагороджена грамотою Луганського обласного відділення фонду соціального захисту інвалідів;

- за організацію роботи зі студентами, значний внесок у розвиток наукового потенціалу Луганщини колектив нагороджений грамотою Луганського національного університету ім. Т.Г. Шевченка.

Школа є активним партнером ЛНУ у створенні першого в Україні університетського освітнього округу.

…Директор школи. Посада чи покликання? Звичайно, покликання, бо саме моя робота, моя школа робить мене щасливим. Я щасливий,тому що реалізуються мої мрії: сьогодні моя школа – справжня школа рівних можливостей; щасливий – тому що реалізувати мрію мені допомагають творчі, талановиті професіонали, які вірять та довіряють мені; щасливий, тому що серед цих людей найдорожча для мене людина – моя дружина; щасливий, тому що бачу щасливих своїх учнів і знаю: хай не всі стануть великими вченими, письменниками, політиками, але всі будуть добрими й чуйними людьми, спроможними знайти своє місце у житті.

          Хай і далі щастить моїм дітям, моїм однодумцям - мира, добра, злагоди!